lördag 4 juli 2009

Ingenting särskilt

Jag sitter och äter frukost. Det blev tyvärr klumpar i mjölken när jag hällde den i kaffet. Jag försökte lösa problemet genom att filtrera mjölken och kaffet ner till en annan mugg. Det lyckades inte. Jag ska sätta tänderna i en grapefrukt istället. Nu kokar mitt ägg för fullt. Snart ska jag ringa min kompis Emma, så ska vi kanske bada. Men det är inte lika fint väder som igår.

Jag har tyvärr drabbats av en allergi. Det kliar nåt förskräckligt i näsan, ögonen och halsen. Hoppas mina allergitabletter hjälper. Igår blev jag tyvärr så sömnig av dem. Nej, tack för mig. Hej hej.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en fantastisk vän och jag älskar dig. Det finns verkligen ingen som är som du.

Sara sa...

Antar att det är ömsesidigt ; ), vem du nu är. Jag har två alternativ; ).

Anonym sa...

Jag tycker också om dig.

Alakai sa...

Är det Internet Hate Machine som ångar på? :3