fredag 12 februari 2010

Svenska Dagbladet, Singstar och McQuail

I dag har jag och mina två sympatiska klasskamrater Helena och Emilie sammanställt redaktionsstudien vi blivit ålagda att göra. Det blev ett besök på Svenska Dagbladet.

Sedan har jag spelat Castlevania på game boyen och sjungit Singstar för mig själv. Som vanligt är jag så trött att jag inte vet varken ut eller in. Jag önskar att någon av mina kompisar var här. Jag borde plugga, söka sommarjobb eller praktikplats, men när jag är så här sömnig går det helt emot. Det är ingen idé att ta nån tupplur nu heller direkt. Då kan jag ju inte sova ikväll.

Ja, jag vet, det är inte de mest meningsfulla raderna. Men jag orkar inte bry mig. Jag skriver ändå, för min egen skull. Möjligt att jag tvingar i mig några rader McQuail (min kurslitteratur) ikväll ändå.

Inga kommentarer: