söndag 19 april 2009

Nu blåser kalla vindar

Jag har en tuff period framför mig. Nyligen gjorde jag slut med min pojkvän. Ett beslut som numera genomsyrar hela min tillvaro. Inte blir det bättre av att tillvaron i sig är en dans på tistlar. I skolan ska vår grupp förklara finanskrisen med hjälp av Flash. Jag tycker att krisen är intressant som fenomen, men att förklara den från a till b innebär ett hästjobb och Flash har jag problem med. Jag vill helst bara dricka vin och kolla på solnedgången under ljumma vårkvällar. Jag saknar. Det gör ont i mig. På många sätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG VILL OCKSÅ DRICKA VIN I VARMA VÅRKVÄLLAR. Men vi får väl plugga på onsdag iställetrå :( Jag slutar efter lunch då. Du kommer igenom det här. Du är mycket starkare nu än du var för några år sen. PUSS!
/e