fredag 11 december 2009

...zzzZZZzzzZZZzzz

Jag känner mig så omotiverad till skolan. När jag började på journalistutbildningen var jag full av energi och motivation. Numera får jag verkligen tvinga mig själv att släpa mig till skolan. Jag känner mig uppriktigt orolig för hur jag ska klara flashdelen. Nu var det längesedan jag sysslade med programmet och jag har säkert glömt jättemycket.

Det blir nog en rolig helg i alla fall. Jag ska på julfest och på bio med en gammal flamma (som säkert läser det här och som inte är van vid att nämnas i såna ordalag ; ). Jag funderar på att ta med mig min nya hypermoderna superkamera till julfesten, men det kanske är en aning overkill (för att använda lite coola ungdomsuttryck) att ta med sig den till en fest där man knappt känner nån. Det skulle bli lite märkligt om jag sprang omkring och slängde upp fotoblixtar i ansikten på folk jag knappt pratat med.

Nåväl, jag har inget vettigt att säga för tillfället. Jag bara skriver för skrivandet skull.

2 kommentarer:

Ola sa...

Känner samma sak när det gäller skolan. Men man blir nog ganska nöjd när det är över. Jag hittade förresten en artikel om fildelning som kan vara bra för er. http://www.dn.se/kultur-noje/musik/artister-vinnare-pa-fildelningen-1.1012896

Sara sa...

Jovisst, man blir desto gladare när det är över. Vad roligt att du kommenterar! Sånt ska uppmuntras : ). Tack för länken också. Ska checka den.