måndag 16 mars 2009

Projekt om projekt

Jag är helt slut. Ögonlocken vill bara falla igen på mig.

Idag var jag på en föreläsning om projekt. Det handlade om utförande, projektledare, offerter, beställare, osv. Så vansinnigt tråkigt! Jag önskar att jag kunde vara intresserad, men det är jag verkligen inte. Jag beundrar dem personer som lyckades stanna kvar ända in på eftermiddagen. Konstigt nog fanns det de som räckte upp handen och verkade vilja ta reda på mer. Undrar om de ställde frågor för att de var uppriktigt intresserade eller om de bara ville tillgodose sig vad de ansåg vara nyttig kunskap. Det var absolut inget fel på föreläsaren. Han var mycket engagerad och kunnig. Verkade vara en mysig person också. Tråkigt att det inte var ett annat ämne bara. Något som innehöll lite mer historier eller fantasi. Det blev till att sitta och skissa klänningar från 9 till 16. Olika intressen, javisst.

Idag har något mycket roligt hänt också. Men det behåller jag för mig själv tillsvidare :P.

2 kommentarer:

e sa...

fotografera klänningarna och lägg upp här!

usch, utbildningar kan verkligen ta död på ett intresse och sen och stampa lite på det i 2 år till. den största lärodmen jag har fått under min skolgång är att jag inte ska tro att jag är nåt.

men du är himla bra på att skriva så det är ju verkligen rätt på det sättet. synd bara att utbildningen inte är rolig.

kram!!!

e sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.