måndag 30 mars 2009

Slö

Nu sitter jag här i morgonrock. Mina fötter som isbitar. Mitt hår som margarin. Har sovit två timmar mitt på dan. Idag har jag verkligen inte haft lust att göra nånting annat än att dega, äta choklad och slösurfa. Ska jag vara så ambitiös att jag kokar en kopp kaffe också?

Oj, nu ställde jag mig upp. Mitt ben har visst förvandlats till en avdomnad stock (hur nu en stock kan vara avdomnad ...).

Ska "skaffa" Frida Hyvönen, Ane Brun och ... den tredje har jag glömt. Just det, Anna Järvinen. Tillskillnad från många andra har jag knappt lyssnat på dessa. Nu är det dags. Det blir singer-songwriter för hela slanten. Eller slanten och slanten ; )

3 kommentarer:

* K Y S S A R sa...

Men det är ju för att det gäller olika jobb som de säker åt dig =) värt ett försök, man förlorar ju ingenting på att ansöka0 )

* K Y S S A R sa...

aah precis =) man ser ju vad de erbjuder =)

Anonym sa...

Varför lyssnar du på så slö musik? Du blir piggare om du köper "White Lies" istället. 80-talet är tillbaka!