måndag 16 mars 2009

Trivialiteter

Att blogga är ju roligt. Ändå har jag knappt skrivit nånting här. Det måste bli slut med det. Förresten är det väl ingen som sagt att man måste skriva nåt meningsfullt. Internet svämmar ju över av svammel från alla möjliga och om allt möjligt.

Idag har jag suttit på ett stimmigt café och blivit förhörd om datorer och Internet av min fantastiska kompis E. Har också köpt ett par strumpbyxor och en vit top.

Man kanske skulle skaffa en anonym blogg eller kanske flera. En där man lever ut sin "sanna natur" och får alla drömmar uppfyllda och så kanske en där man gör allt rätt men utan att få nånting för det. Man kan låtsas vara alla möjliga personer. Läsa på om nåt ämne man inte kan nånting om, t.ex. fågelskådare och sedan berätta om utflykten man gjorde med Fältbiologerna, som man i själva verket aldrig varit på. Svårt att göra sina påhittade karaktärer trovärdiga dock. Förresten krävs det nog ganska mycket tid till det. Och tid har inte jag.

Nåja, nog med svammel. Just nu är jag supertrött. Ska bli skönt att sova. Godnatt.

Inga kommentarer: