torsdag 7 januari 2010

Framåt kamrater!

Jag sitter i skolan och väntar på att vår film ska ladda över till den här datorn. Filen är stor så det tar över 20 minuter. Hela min klass är här och jag försöker att blunda för de andras proffsiga hemsidor. Jag är nämligen bra på att jämföra mig och jag är inte särskilt nöjd med vårt arbete. Jag är visserligen överdrivet kritisk och har lätt att lägga märke till saker som är negativa. Jag är också medveten om att jag genom att skriva det här spär på den negativa bilden av verkligheten. Men det är skönt att få det ur sig och jag har inget bättre för mig.

När jag börjar med c-uppsatsen i journalistik C, jesus, då kommer jag regera. För jag är jättebra på att skriva. Det har ni väl märkt ; ) ... Nej, men det ska bli skönt. Jag älskar att analysera och bena ut olika saker.

Inga kommentarer: