fredag 15 januari 2010

The Sims, extrajobb och kurslitteratur

I dag är jag helt ledig. Jag ska nog spela The Sims 2 i timmar. Vad ska jag annars göra? Har typ ingen lust med nåt. Ingen vän är väl ledig nu heller.

Jag funderar på att söka ett nytt extrajobb. Det går dåligt för företaget jag är anställd på; cirka fyrtio personer ska avskedas och de har satt in ett vikariestopp för att spara pengar. Om några år finns väl företaget inte kvar.

Snart ska jag in till skolan för att lämna över den norska boken Digitale diskurser som jag sålt på Kurslitteratur.se. Sedan kanske det blir lite aerobics eller step i eftermiddag, det är i alla fall kul. Jag älskar att dansa. Aerobics liknar ju dans lite.
The Sims. Jag misstänker att skärmdumpen det är från den första versionen av spelet.

Inga kommentarer: