lördag 16 januari 2010

Syster på besök

Nu har jag sjungit Singstar med min syster Hanna hela kvällen, det var jättekul! Vi sjöng låtar av Bob Marley, Scissor Sisters och Sting. Hanna är riktigt duktig och slog mig flera gånger. Särskilt duktig var hon med tanke på att hon bara sjungit Singstar en gång - på Gröna Lund med mig. Då sjöng vi Charlotte Perellis Hero. En låt som jag inte gillar, men jag tror att hon gör det. Jag brukar skylla på att det var därför hon vann ; ).

Hanna retade mig för min ärtgröna mössa, som ger mig en grodan-boll-liknande look. Inte så hippt. Men den är i alla fall bättre än min förra grovstickade senapsgula sak. Från att legat gömd i en mörk garderob i mitt föräldrahem sedan 70-talet såg den ljuset för några år sedan. Jag kallades kantarellen när jag hade den på mig. Jag var väldigt smal på den tiden. Därför såg det extra märkligt ut med en jättestor stickad mössa.

Vi kollade på Let's Dance också. Det var tråkigt att Victoria åkte ut. Jag hade hellre sett att Rabih blivit utröstad. Killen saknade helt engagemang. Hans partner kunde lika gärna ha dansat med en staty. Nej, skärpning!

1 kommentar:

Anonym sa...

singstar är sjukt kul :) och ja, rabih är vansinnigt trist :/