söndag 31 maj 2009

Mycket att göra

Jag har alltid något på G. Och nästan alltid är det nåt jag inte vill göra. Min enda vilja just nu är att sluta skolan och sätta igång med mitt sommarjobb. För det är ganska skralt i kassan och dessutom tycker jag jobbet är roligt och berikande. Nåväl. Imorrn är den där finalfesten för Kapitel 1 som jag tidigare berättade att jag skulle gå på, men det visade sig att jag hade tagit fel på datum. Jag har inte intervjuat någon av finalisterna, som jag hade lovat mig själv att göra, eftersom jag haft en sådan beslutsångest över vem jag ska välja. Imorrn koras en vinnare och då får jag väl satsa på denne, hoppas att hon/han har tid att viga nån timme eller 45 min till mig den kommande veckan. Och om vinnaren inte har det, får jag väl satsa på en intervju med tvåan. Hetsläser just nu bokmanusen. Jag har ju inte haft tid att läsa dem tidigare. Så fort detta och redigeringen av skoldokumentären är klar, ska jag satsa all min energi på jobbet.

Inga kommentarer: