torsdag 26 november 2009

Jungs personlighetstest

Jag har gjort Jungs personlighetstest hundratals gånger i jakt på min sanna identitet. Jag brukar få olika resultat beroende på vilket humör jag är på, trots att det enligt Jung är omöjligt att bli olika personlighetstyper. Jag antar att det inte går att kategorisera människor i enlighet med Jungs teorier.

Mitt resultat:

INFP - The "Dreamer"
Jungian Personality Types (Free Test)

INFPs are introspective, private, creative and highly idealistic individuals that have a constant desire to be on a meaningful path. They are driven by their values and seek peace. Empathetic and compassionate, they want to help others and humanity as a whole. INFPs are imaginitive, artistic and often have a talent for language and writing. They can also be described as easygoing, selfless, guarded, adaptable, patient and loyal.

...

Tydligen samma personlighet som George Orwell, J.R.R. Tolkien och Audrey Hepburn. Och de är ju också väldigt lika ... eller ; )?

Gör gärna testet ni också, och tala om för mig vad ni blev. Jag är dödsnyfiken : )!

Inga kommentarer: